lauantai 11. kesäkuuta 2016

Nude esittäytyy!

Hellurei!
Olen CCT (Cataractan) Bon Bon Slurp, tutummpin Nude! Olen veikeä pieni shetlanninponi tamma ja olen aina menossa jonnekkin :) pienestä koostani (104cm) huolimatta minulla ratsastetaan, hypätään ja tehdään kaikenlaista. Asun Varsinais-suomen alueella shettistallilla, jolla on myös pari hevostakin. Shetuja minun kaltaisianikin löytyy. Tällä hetkellä olen jossain aivan eri paikassa, minne minut tuotiin vain vähän aikaa sitten. Toinen talli, jossa on paljon muitakin poneja ja hevosia. Shetlanninponeja en nyt oikein ole nähnyt, mutta yksi kiva vuonis on. En tiedä mikisi minut tänne tuotiin, mutta ratsastaja joka minulla ratsasti on ilmeisesti se ihminen joka minulla tleensä ratsastaa ja hoitaa. Olen jossain nurkka karsinassa, mutta siellä eu ole edes pimeää tai tylsää, koska vieressäni on iso hevonen. Vaikuttaa tosi kivalta. En ole varma mikä sen nimi on vaikka hän tarhaa viereisessä tarhassani. Miki tai Mikki ehkä Mikko. Kuka tietää. Tähän mennessä olen täällä ihan hyvin viihtynyt, koska Repekin on todella kiva! Saan paljon heinää päivässä ja jotain siemeniä tai vastaavaa. Ihan hyviä ne ovat. Pääsen melko useasti tarhailemaan joka on hyvä asia :)) pian koittaa 4 vuorokautta vapaata jolloin olemme karsinoissa syömässä ja juttelemassa :D tarkoittaa ettei meitä ketään liikuteta ollenkaan. Ei se mitään haittaa ;) Luulen että mut liikutetaan sitten torstaina tai perjantaina. Pääsen näyttämään vähän millainen olen jos kerää energiaa vapaapäivistä :)) en tiädä kuinka kauan mä täällä oon, mutta viihdyn täälää ihan hyvin. Harmi vain että kimalainen ei ole täällä, voitais jekkuilla yhessä. :D en tiiä tarviiks mun enää kertoo ittestäni mitään. Ei mulla oikeen muuta asiaa oikeestaan ole. ~Nude 

Tuollaisen esittelyn Nudesta sitten kirjoitin Nuden näkökulmasta :D xD tylsyys iski ni en muutakaa keksiny. Mut siis Nude on ylläpidossa Shettistalli Cataractalta. Olemme Empun kanssa heppaleirillä maanantaista torstaihin, jolloin hepat eivät saa liikutusta, mutta mä (Jensku) liikutan ehkä jonkun torstaina :) en siis todellakaan tiiä millon tulee seuraava postaus :D mut heips! 😄🙃 -Jensku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti