perjantai 15. toukokuuta 2015

Q&A!

Mekin päätettiin tehdä nyt Q&A jotta tekin saisitte tietää meistä vähän enemmän.

1. Parhaat kepparikaverinne?

E: Jensku, Meeri, Sara, Minna ja Kaisa tällä hetkellä.
J: Sara, Emppu, Kaisa, Minna ja Meeri.

2. Este-ennätyksenne?

E: 100cm Evellä ja Dustilla, ilman heppaa 110cm.
J: Hestialla 78cm ja ilman 80cm.

3. Mitkä kouluarvosanat (4-10) antaisitte itsellenne kouluratsastuksesta?

E: Hmm... Ehkä 9. En ole mikään mestari mutta olen kyllä parin vuoden aikana kehittynyt ja tuun kehittymään vielä lisää.
J: 8.

4. Itsepäisimmät hepat?

E: Mulla ei ole yhtään itsepäistä. Dust ja Wirva on yhtä kilttejä kummatkin :D
J: Hop tai Hessu.

5. Entä kilteimmät?

E: Niin kuin jo todettiin, Dust ja Wirva ovat yhtä kilttejä.
J: Milla, Oodi tulee hyvänä kakkosena.

6. Ketä ihailette?

E: Kht Mekkalaa, Coralinea, Credeytä, Vermillonia, Iisan tallia, Vapaloa...
J: Mekkala ja Credey sekä Iisan talli ja Casanente.

7. Kuinka usein viikossa treenaatte?

E: Jos ei ole lomaa ja mulla on tanssitreenit niin yleensä vain 3 kertaa viikossa, talvisin 2. Jos on loma 4-7 kertaa riippuen jaksamisesta.
J: Vaihtelee sään mukaan mutta yleensä 3-5 kertaa.

8. Tärkeimmät hepat?

E: Dust ja Wirva jotka on myös ainoat heppani.
J: Hessu ehdottomasti.

9. Montako heppaanne ootte tehnyt itse?

E: Mä en oo koskaan tehnyt keppareita...
J: Yhteensä n. 4 jotka on asuneet tallilla. Myyntiin sitten enemmänkin.

10. Kenet hepat ja miltä tallilta ottaisitte jos saisitte?

E:  Ottaisin varmaan Mekkalan Mussen tai Linnun tai Vapalon Glimtin tai sitten Casanenten Ripin.
J: Mekkalan Musse tai Unski tai Casanenten Ripi.

11. Milloin innostuitte keppareista ja miksi?

E: 2013 vuoden kesällä se lähti siitä kun Jensku innostus niistä niin niillä sitä sitten touhuttiin koko ajan.
J: Se alkoi siitä kun mun kaveri Vilma innosti mua ratsastaan oikeilla hepoilla. Pääsin vaa kerran viikossa tallille nii ratsastin kepparilla. Hoidin sitä ja tein sille karsinan ja muuta ja ostin toisenkin kepparin. Niitä alkoi kerääntyä ja sitten perustin kht Aamunsäteen eli nykyisen kht Skylinen.

12. Ekat heppanne?

E: Jos ei lasketa kaupan kepparia joka oli mulla 4 vuotiaana niin Frida.
J: Alina.

13. Montako tammaa ja oria on tallissanne?

E&J: Ei yhtään oria mutta ruunia 3 ja tammoja 5 joista yksi ypssä.

14. Oletteko ostaneet vai tehneet suurimman osan hevosistanne?

E&J: Tällä hetkellä kaikki ostettu.

15. Montako heppa teillä on?

E: Mulla 2...
J: ... ja mulla 5 + yksi yp joten yhteensä 8.

16. Kauan ootte harrastaneet keppareita?

E&J: Molemmat vuodesta 2013 eli melkeen kaksi vuotta.

17. Harrastatteko oikeata ratsastusta ja millä tallilla?

E&J: Kummatkin harrastetaan ja Heidin tallilla (yksityinen)

18. Ootteko 02 vai 03 syntyneitä?

E&J: Kummatkin 02.

Tässä oli nyt Q&A! Toivottavasti saitte hyvät vastaukset kysymyksiinne.

2 kommenttia: