maanantai 4. heinäkuuta 2016

Ylläpitoasioita ja muuta :D

Eilen 2.7.16 mulle tuli kht Albertalta ylläpitoon ranskan ratsuponi tamma Leia. Leian kokonimi on W.H Violetta. Leia on mulla ylläpidossa niin kauan kun mä itse haluan. Hessu ja Oodi lähti toisaalta Nellulle (kht alberta) ylläpitoon, tosin kumpikaan ei ole niin kauan Nellu haluu, koska en pysty luopumaan kummastakaan silleen et olis vaa ylläpidossa kauan :D Kasi lähti mun toiselle kaverille ylläpitoon, jossa saa treenattua esteille ja laulkaa. Hän tulee kisaamaan Kasilla ja altiivisesti kuullemma saamaan liikutusta👍🏻 Aikaa ei ole päätetty, kuinka kauan Kasi hänellä on, mutta viimeistään talvella tulee hetkeksi kotiin ja menee osaksi talveksi takaisin sinne.

Roxy. Roxy vihdoinkin tuli, eihän siinä mennyt kun 3kk... :D Roxy tuli siis casanentelta, vaihdossa. Roxylle oon sitten jo ehtinyt tehdä riimun, loimen, suitset ja martingaalin ja se on päässyt jo 2 kertaa uimaan, kun osa kauemmin tallissa olleidsa hevosista eivät ole koskaan päässyt uimaan. Noh, kyllä vielä nekin pääsevät :))  Leian eilen täytin uudelleen ja tein sille uudet suitset. Uudesta täytöstä sitten motivaatiota jatkoon :D :3
Ollaan tällä hetkellä riihimäellä, rippujuhlissa. Matkalla tänne leikkasin lehdistä mun hevosten näkösiä kuvia, hoitopäiviksiin. Liimailin niitä vihkoihin ja kirjoitin hevosten tietoja sinne. Ainakin melkein kaikille hevosille tulee omat vihot, mutta joillekkin ei välttämättä tule omia, vaan laitan yhteen isoon vihkoon parin hevosen tiedot yms. Itse kun tykkään askarrella, tuunata ja sen sellaista, se on todella kivaa puuhaa :) lehdistä on myös kiva leikata kaikennäköisiä ohjeita ja vinkkejä tallin taululle ja talli-vihkoon.

Mulle on muuttamassa myös Welsh B ori, jonka nimi onDE Forest Glow "Fori", jonka tiedot näkyy jo hevoset-sivulla.

laitoin osiin tekstin sanoista linkin, joka näyttää esim. tuo casanente ja kht alberta linkit vievät tallien instagram-sivuille, ja Leian nimi instagram kuvaan Leiasta. Jos joku viitsisi kommentoida, millaisia kuvia haluatte, ja laitanko jatkossakin linkkejä??

-Jensku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti