tiistai 29. syyskuuta 2015

Symboleja ☺

Onkos jonkun hevosilla symboleja? Mun hevosilla on omat symbolinsa! Suurin osa symboleista kertovat hevosen luonteesta, mutta ei välttämättä kaikki.  tässä postauksessa kerron hevosteni symboleista ja niiden merkityksestä. Tää postaus ei välttämättä kaikkia kiinnosta, mutta mun mielestä tää symboli juttu on kyl ihan kiva :D eli aloitetaas:


Oodi: Ooodilla on kukka, joka on otettu Whatsapp- emojeista. Kukka kertoo Oodin luonteesta sen että Oodi on todella hienostunut, rauhallinen ja luotettavan poni: Sillä on mahdollista tehdä vaikka mitä kaikkea kiinnostavaa
Tälläinen :)

Hessu: Hessulla on whatsapin kultainen tähti. Sen on keksinyt Emppu, koska hän ensimmäisenä loimeen kuvion pisti ja mikä ettei se voisi olla symbolikin
tälläinen tähti :D


Repe: yllätys yllätys Repelläkin on whatsapp emoji joka on Pilvi ja tähti :) Ne kuvaavat luonteenpiirrettä kokenut, "lauhkea kuin lammas" - sanontaa
:)
Viljo: Heh, tämä symboli ei ole whatsapp- emojeista vaan sen mukana tulleesta loimen kuviosta :D Eli Sininen kilpikonna 
Hop: Hopilla on myös Whatsappista otettu punainen omena- Emoji. Punainen omena kertoo hyvin että millainen herkkusuu ja ahmija se on kokonaisuudessaan

No mutta tälläiset symbolit mun hevosilla on! :) Dustista en tiiä ku se on empun eikä oo mulle sanonu mitään/keksiny sille symbolia :) mutta ei mulla mitään muuta ja taas oon heränny henkiin tuolta syvyyksistä ja alkanu kirjottaa postauksia koska nyt on enemmän aikaa ja kiinnostusta! ja oon jo keksiny muutamia aiheista joista tuun vielä kirjottamaan :D :) -Jensku

 





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti