maanantai 1. joulukuuta 2014

Terppa vaan kaikille!

Helouu! Oon Emppu, tallin toinen omistaja. Joo tosiaan tästä alkaa blogin aktiivisempi aikakausi. Jensku on kirjotellut toooooooooooosi vähän. Nyt ei varmaan paljoa ratsastuspostauksia tule koska koeputki koulussa, argh. Mutta nyt, vähän esittelyä: Eli oon Emppu, 12v niinku Jenskukin. Harrastan vanuaivojen lisäksi ratsastusta, tanssia ja pianon soittoa. Olen hyvin aktiivinen harrastaja, varsinkin Instagramissa ( @khtskyline_e ) ja nyt herätän myös tän blogin eloon, tatadaa! Omia keppareita mulla on Dust ja Oodi ja sitten on viel muutama Jenskun ja mun yhteinen. Keppareissa painotun esteisiin paitsi että kouluratsastus on nyt alkanut kiinnostaa, Oodia juuri koulutankin kouluratsuksi. Dustin kanssa sitten taas tallin estemestariratsukon virkaa hallitaan 95 cmllä. Kepukoissa varusteiden ja heppojen teko ei ole se mun juttu, sen hoitaa Jensku. Järjestyksen pito ja neuvominen on sitten taas hommani. Jotta ette ihan jokasta seikkaa ja faktaa musta saa tietää, keskeytän esittelyn tähän.

Nyt olis vielä kiva jos Jensku vaihtais mut tekijästä järjestyksen valvojaksi!

Laitan vielä pari kuvaa. Hyvää keppistelyä ja joulun odotusta! ( me ei muuten tehdä joulukalenteria! )

Dust ♥

Oodi ♥

2 kommenttia: